2011. február 7., hétfő

Wááhhh elégrégen írtam....
Nah szóval...hétvégente mindig Bercivel vagyok...és hát akkor nincs időm irogatni nah meg hétköznap nem tudok sokat gépnél lenni ami nem is baj csak egy bizonyos dologba... dee ez is változni fog... vasárnap itt volt Szandii hozott nekünk ballagási képeket...és alig lehet rajta megismerni...de sztem jók lettek...aztáánn a suliból már nagyon elegem van...dee az a joo h félig túl léptem a lázadós korszakomat..xd azt is a suli hozta ki belöllem...nah de máár asszem jó minden...aztán volt soksoksok minden amik nem nagyon jutnak az eszembe...dee a lényeg az h már nincs olyan hideg és remélem minél hamarabb jön már a tavasz már hiányzik a meleg...ma lekéstük az 1órásit de azt nem értem ha 115re van kiírva az a retkes busz akkor 15re érjen oda... nee 10re oszt így johogy nem érjük el...butáák...xd   aztán ma a suliba jött Kitty és mondta h vissza jön a sulinkba...csak kár h nem a mi osztályunkba nah de lényeg h ott van...Berci jött pénteken és hozott egy fehér szőrgombócot akit ugy megszerettem :D:D:D...dee egyenlőre ennyit tudok írni...pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése