2011. május 28., szombat

Eszti, beszélgetés... stb

Alig várom már !!!

Beszéltem Esztivel és azt mondta hogy nyáron itt lesz vmi Gabival 1-1.5 hónapot ..és ennek nagyon örülök...egyébként Bercivel lassan 1évesek leszünk....Nem rég találkoztam Szandyval és tök jót beszélgettünk...de megint ez be lesz vezetve nyáron úgy érzem...Timi vágott a hajamból és picit rövidebb lett de nem bánom mert nem idegesít...kedden kiséretségin felelünk magyarból és tanulgatok rá nem akarok meg bukni... de 3 tételen túl vagyok irodalomból még van vagy 7... és nyelvtanból is..aztán matek és töri -.-" kicsit be sokalltam mindenre... a kastélyt bezárják és jövőre járhatunk Gyulára -.-' nagy örömömre.... nem sokan örülnek ennek a döntésnek de mi nem tudunk ennek mit csinálni...meg azt az 1 évet csak kibirom ott valahogyan...elég érdekes dolgok történtek mostanság...de túl léptem rajtuk..vagyis probáltam.. valamin sikerült valamin pedig nem.... Hnap megyünk strandolni az én Drágámmal :D :$ ...unatkoztam és varrtam bikinit de nagyon jó lett...mondták sokan hogy jó a kézügyességem.. biztos örököltem..nah de lassan megyek tovább tanulni hiszen enm akarok megbukni semmiből sem....Jók legyetek pusziii!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése