2011. június 6., hétfő


Összevesztem Esztivel..de erről csak ennyit írok...és aztán írtam neki levelet h ne harizzon..nagyon fájt ez az egész...és iszonyat nehéz volt...de megbeszéltük..lényeg a lényeg...h nyáron ha minden igaz akkor talizunk.. de nem mondta el h mikor jön azt mondta meglepinek szánja...aztán Bercivel nyaralást tervezünk..meg előtte elmegyek dolgozni ha siekrül összehozni ezt a munkát..előtte utána kell járjak..akkor nem rég mondta h hétfőn strand..hát jól van mondom mehetünk..kinézünk a sörfesztre is majd,,,hnap töri felelés... jaahj megkaptuk az eredményeket az írásbelire és hát a tesztes rész 3 mas lett pedig én 1nek éreztem xd..rossz megérzés volt látszik...de már csak a töri szóbelit kell vhogy kihuzni és kész..jaah meg a matekot ma írtuk meg és eléggé elfelejtettem a logaritmust meg ezeket.. és hát remélem meg lesz a kettes xd..lasan megyek tanulni is.. jók legyetek..pusszancs!!!

3 megjegyzés:

  1. A lényeg hogy már béka van :)

    VálaszTörlés
  2. és hova lettek a halcskáááák??? :(:(:(:(:(:(

    VálaszTörlés
  3. Béka bizony :D :D hát a halacskáák kérleeek...xd beteszem majd a te kedvedért :D

    VálaszTörlés